otrdiena, 2011. gada 4. janvāris

todo sobre mi madre

tagad mums iet baigais filmu maratons, tāpēc pēc visādiem krimiķiem un holivudņikiem nolēmu beidzot noskatīties Almodovara "All about my mother", vispār nobrīnījos, kāpēc neesmu viņu noskatījusies "spāņu laikos". Par šo filmu vispār atcerējos, jo grāmatā "Cult movies" tā ir pielikta pie weepies. Biju gaidījusi ritīgu noraudāšanos schindler's list vai karaļa lauvas stilā, bet pat lūpa īsti nesaraustījās. Jā, filma kruta, inčīga un smuka, bet laikam pārāk svešāda, nē, tas skan uzreiz negatīvi..mmm, attāla no reālās dzīves notikumiem, lai identificētos un raudātu līdzi. Ne jau tikai manai dzīvei līdzīgas vai iespējamas situācijas liek apraudāties (nez vai uzzīmēta lauviņa ir kaut kas manā dzīvē notiekošs), bet gan kaut kāds konekšans, filmā attēlotos notikumu tuvums un nesamākslotība ( ļoti minu, man ir grūti nodefinēt) ir tas, kas liek "ieiet" pilnībā filmā iekšā. Nu lūk, tad šī man ļoti patika, bet es galīgi, galīgi nejutu līdzi šoreiz. Jocīgi, moš mana vājība tiešām ir tikai dzīvnieki un apspiestās kārtas.
Par grāmatu "Cult movies" arī jāpastāsta. Meitenes man uz vārda dienu uzdāvināja dāvanu karti "Valterā un Rapā". Tā kā man patīk mīcīties un šķirstīties pa grāmatu veikalu, turklāt esmu ļoti neizlēmīga, tad dāvanu kartes izpirkšana man izrādījās diezgan sarežģīts uzdevums. Bija trīs piegājieni, katrs apmēram 1h garumā, līdz beidzot 4ajā izdevās izcelt "cult movies". Tas gan droši vien arī tāpēc, ka veikals pēc 10min. taisījās ciet, Monta jau bija izbesījusies, man bija karsti un dāvanu kartei beidzās derīguma termiņš aiznākamajā dienā (nākamā bija vecgada vakars). Sākuma stratēģija bija savākt max. daudz grāmatas par izdevīgām cenām, bet tad sapratu, ka tās, kuras ir lētas un kuras es patiešām kāroju, mierīgi vieglu roku nopirkšu arī tāpat, bet dāvanu karte ir jātērē kaut kam, ko pati nesaņemtos nopirkt. Tā atļāvos nolauzt savu iekšā sēdošo izdevīguma meklētāju un paņēmu mazu grāmateli pa 9ls. Un, surpraiz, surpraiz, esmu laimīga. Vispār, laikam sen neesmu jutusies tik labi un pārliecināta par savu izvēli, self 5!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru