otrdiena, 2011. gada 14. jūnijs

mirušo balsis

interesanti, kad es saņemšos paklausīties Raudives balsu ierakstus? Jēkabs lasa manis aizvesto Rimanta Ziedoņa "Austrumu robeža", kur  ir plašs ieskats Raudives darbībā, tad nu ierosināja šodien pameklēt kaut kādus ierakstus samiksētus ar elektronisko mūziku,nu, vai kaut kā tā. Ja man bija bail Raudives ierakstus klausīties vienkārši tāpat, tad, esot mājās vienai drūmā vējainā dienā, tas noteikti nenotiks. Vispār vēl man ir interesanti, jo gribās zināt, cik skaidras tās balsis ir. Jo es pilnībā piekrītu tam, ka cilvēka prāts ir veidots tā, ka pat vienkāršu šņākoņu pielīdzinās kādām zināmām skaņām, vārdiem, taču ja tās balsis ir nepārprotamas, tad ir čau, tad es vairs naktīs vispār nevarētu gulēt zinot, ka apkārt skan mirušo balsis.Lai gan jāatzīst, ka pilnīgi niez rokas paklausīties to samiksēto muzīku, kaut kā liekas, ka kaut kas pilnīgi magical varētu būt sanācis. Ieraksts saucās Konstantin Raudive "The voices of Dead" (sub rosa). Un izrādās, ka Raudives ieraksti ietekmējuši arī the Smiths, vou,vai ne? 
attēls no šejienes

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru