trešdiena, 2011. gada 29. jūnijs

markesu lasa vasarā

Ja nu tā ir sagadījies un tu dzīvo ziemeļu puslodē, tad iesaku lasīt Markesu vasarā. Pirms dažiem mēnešiem mēģināju lasīt viņa "zaļo grāmatiņu" (stāstus) un nevarēju saprast, kas notiek - man viņi nepatika un es lasīju ar tādām grūtībām, lapaspuses burtiski vilkās. Bet tagad, guļot karstajā pludmalē starp priedēm un jūru, es uztaisīju vēl vienu piegājienu un guess whaaaaat-aizgāja kā pa sviestu. Es nevainoju  tikai karstumu, cilvēks mainās drusciņ ar katru dienu, la,la,lā, bet šoreiz man liekas, ka tas būs īstais - saule, tveice, sviedri, pusdienas stāvošais laiks noteikti ir minimālais ekipējums Markesa lasīšanai. Bet ziema lai paliek Ibsenam un Bulgakovam :)
If you happen to live in northern hemisphere, read Marquez in summer. Some months ago i tried to read his stories and could not understand what is wrong with me - i did not like them. But now i gave them another shot, lying in the heat on the pine surrounded beach and that's it, i loved the stories. I don't blame it only on the season change, of course, people change a little bit every day, bla, bla, bla, but i guess this is it - sun, heat, sweat, time standing still in the afternoon, that's the basic equipment for reading Marques. Use winter to read Ibsen and Bulgakov.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru