piektdiena, 2011. gada 11. marts

where is my mind?

Pixies man līdz kādam nesenam laikam saistījās tikai ar tīņu laiku un skolas disenēm, kur reāli varēja pavilkties uz "esmu tik traks, kur ir mans prātiņš". Vārdu sakot, pēc tā Pixies man bija norakstīti. Bet nesen uzzināju, ka dziesmu Where is my mind? Francis sacerējis pēc niršanas Karību jūrā. Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, un visa bilde izmainās. Es neesmu nirusi ar akvalangu, bet dziesma man dod pilnīgu magical zemūdens bezsvara pasaules bildi. Es kopumā smīnu par tekstiem, ka mūzikā/literatūrā/ kino utt. mēs izdzīvojam pieredzi, ko citādi negūtu, bet šoreiz man toč liekas, ka esmu piedzīvojusi zemūdens pasauli.

aaahh, bet klausoties/skatoties jaunos Pixies končus, liekas, ka Francis dzied ar sūdīgi notēlotu vācu akcentu :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru